0

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک الکتریکی کوماتسو مدل FB20A و FB30 (کلاس ۲٫۳ تن)

خرداد ۳, ۱۳۹۵ در ۶:۳۷ ق.ظ توسط

لیفتراک الکتریکی کوماتسو مدل FB20A و FB30

شرکت کوماتسو یکی از کمپانی های بروز در تولید لیفتراک های الکتریکی به شمار می رود. لیفتراک های زیر در دو مدل FB20A و FB30 تولید شده که در کلاس ۲٫۳ تنی قرار می گیرند. این دو مدل الکتریکی با قدرت زیاد، مصرف کاملاً بهینه و موتوری بی صدا، به عنوان بهترین محصول کوماتسو در کلاس ۲٫۳ تنی می باشند. مدل FB20A بصورت دو چرخ و سه چرخ عرضه شده و مدل FB30 فقط به صورت چهارچرخ به فروش می رسد. مدل FB20A با ۲ تن وزن سبک ترین، و FB30 با ۲٫۵ و ۳ تن سنگین ترین مدل الکتریکی لیفتراک کوماتسو می باشد. به غیر از فروش لیفتراک کوماتسو که توسط نمایندگی فروش شرکت آریا راه صورت می گیرد، تمام قطعات و تجهیزات آن اعم از ملحقات مکانیکی و قطعات یدکی آن تأمین می شود.

 

لیفتراک  الکتریکی کوماتسو مدل FB20A و FB30 لیفتراک  الکتریکی کوماتسو مدل FB20A و FB30 لیفتراک  الکتریکی کوماتسو مدل FB20A و FB30 لیفتراک  الکتریکی کوماتسو مدل FB20A و FB30

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , ,

پاسخ دهید