1

بکهو لودر کوماتسو

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB97S-2

خرداد ۸, ۱۳۹۵ در ۱۱:۵۰ ق.ظ توسط

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB97S-2

بکهو لودر WB97S-2 کوماتسو تنها مدل دو دفرانسیل این کمپانی می باشد که از یک موتور قدرتمند توربو شارژ ۴٫۴ لیتری بهره می برد. گشتاور قدرتمند و سیستم تعلیق پیشرفته این ماشین حفاری را استثنایی کرده است. این خودروی سنگین می تواند با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این مدل بکهو لودر دارای یک گیربکس نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشد که این ویژگی کار را برای کاربر بسیار راحت می کند.  

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB97S-2

وزن کاری ( تن )  8.0 – 8.90
قدرت موتور (اسب بخار) ۷۳ – ۹۷٫۸
حداکثر سرعت حرکت (کیلومتر) ۴۰
حجم باکت ( متر مکعب ) ۱٫۱

 

بکهو لودر کوماتسو مدل WB97S-2 بکهو لودر کوماتسو مدل WB97S-2 بکهو لودر کوماتسو مدل WB97S-2 بکهو لودر کوماتسو مدل WB97S-2 بکهو لودر کوماتسو مدل WB97S-2 komatsu WB97S-2 beckho loader (1) komatsu WB97S-2 beckho loader (2) komatsu WB97S-2 beckho loader (3) komatsu WB97S-2 beckho loader (4) komatsu WB97S-2 beckho loader (5)

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , ,

+

1 دیدگاه

  1. ALI SADEGHI

    on بهمن ۲۸, ۱۳۹۵ - پاسخ دادن

    با سلام و عرض ادب خدمت مدیریت سایت و همچنین حضور مدیریت محترم شرکت اریا راه میخواستم بدونم قیمت بکهو لودر کوماتسو مدلWB97S چقدره و ایا به صورت شرایطی واگذار میشوند نحوه شرایط و اقساط چگونه است ممنون میشم اگر برایم ایمیل کنید قیمت و نحوه شرایط را با تشکر از شما.

پاسخ دهید