1

کوماتسو / ماشین آلات کوماتسو

تاريخچه شركت كوماتسو ژاپن – komatsu

فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۰ ب.ظ توسط

هسته مركزي شركت كوماتسو در سال ۱۸۹۴ با آغاز فعاليت شركت معدني Takanchi تشكيل گرديد و شكل گيري اساسي و گسترش آن در سال ۱۹۱۷ درخلال جنگ جهاني دوم اتفاق افتاد و در همان زمان واحد توليدات آهني و تجهيزات معدني و ابزارآلات توسعه يافت، متعاقباً با تداوم اين روند در سال ۱۹۲۱ نام كوماتسو به صورت رسمي جهت اين شركت انتخاب شد و در همان سال زمينه فعاليت توليدات آهني از تجهيزات و ماشينهاي راهسازي معدني كاملاً جدا شد.

شركت كوماتسو يكي از بزرگترين توليد كنندگان تجهيزات معدني و راهسازي در جهان مي باشد كه بيش از۷۰% درآمد آن حاصل از فروش تجهيزات معدني و راهسازي شامل بلدوزر، دامپتراك، بيل مكانيكي، سنگ شكن، گريدر، جرثقيل، دستگاههاي حفارتونل و لودر چرخ لاستيكي و زنجيري است، كوماتسو همچنين بخش بزرگي را به توليد تجهيزات الكترونيكي اختصاص داده است.

در اين تجارت كه ۷% درآمد كل كوماتسو را شامل مي شود مي توان به توليد حيطه وسيعي از محصولات ديگر از قبيل پرسهاي فرج، ماشينهاي توليد ورق ، ماشين ابزارها، ليفتراك ها، و دستگاههاي مرتبط با نظاميان وتجهيزات دفاعي و واحدهاي بازيافت و سازه هاي دفتري پيش ساخته و حتي تجهيزات نيروگاهي خارجي اشاره كرد.

اگر چه بيشتر واحدهاي توليدي كوماتسو در ژاپن واقع اند وليكن اين شركت داراي واحدهاي توليدي و خدماتي و فروش در كشورهاي ديگر نيز مي باشد كه اعم آنها در ايالات متحده آمريكا ،كانادا ، مكزيك، برزيل، انگلستان، ايتاليا، آلمان ،اندونزي، چين،تايلند، هند و تايوان واقع مي باشند.

كوماتسو داراي شركتهاي اقماري( Joint –Venture ) مي باشد كه شركاء تجاري خارجي و داخلي در اقصي نقاط دنيا دارد كه از آن جمله مي توان به Cummins Inc در ايالات متحده آمريكا و Bangkok motor works co. تايلند و Larsen & Toubro هند و Ushio Inc اشاره كرد .

 

 

منبع: http://ariarah.ir

+

1 دیدگاه

  1. ایوب

    on مرداد ۱۶, ۱۳۹۵ - پاسخ دادن

    باسلام

    بنده خرید ار یک دستگاه بیل کارکرده در ژاپن می باشم لطفا راهنمایی کنید۲۰۱۱-۲۰۱۲بیل۲۲۰

پاسخ دهید