0

دامپ تراک کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی دامپ تراک هیبرید کاترپیلار مدل ۷۹۵F AC

خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ در ۷:۴۶ ق.ظ توسط

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 795F AC

دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۹۵F AC از آن دسته ماشین های سنگین حمل و نقل به شمار می رود که برای طرفداران محیط زیست طراحی شده است. سیستم های AC موجود در بعضی مدل ها شامل سوپاپ های قدرتمندی است که قدرت عقب گرد را در دامپ تراک تقویت می کند. علاوه بر تقویت سوپاپ ها در مدل های AC ترمز و کنترل کننده ها هم تصویت شده تا بهترین بازدهی برای کاربر مهیا شود. مدل ۷۹۵F AC یکی از بهترین نمونه های تولید شده توسط کمپانی کاترپیلار است که از استقبال قابل توجهی در صنایع راه سازی و معادن برخوردار می باشد.

مشخصات فنی دامپ تراک هیبرید کاترپیلار مدل ۷۹۵F AC
وزن کاری ( تن ) ۱۳۷۵
مدل موتور Cat C175-16
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۳۱۸۸
وزن باربری ( تن ) ۳۴۵
حداکثر ظرفیت بارگیری ( متر مکعب )
سایز لاستیک (لاستیک های استاندارد) متغیر.
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۷۱۹۲ (به عنوان یک ویژگی اضافه برای مواقع ضروری)
Operating Weight – Ton ۱۲۵۷۰۰۰٫۰ lb
Engine Model Cat C175-16
Engine Power – hp ۳۱۸۸
Payload – ton ۳۴۵
Max. Capacity – m3
Tire Choices
Fuel Tank – litr
۷۱۹۲
قیمت ( تومان ) N/A

 

مشخصات فنی دامپ تراک هیبرید کاترپیلار مدل 795F AC مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 795F AC مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 795F AC مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 795F AC مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 795F AC مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 795F AC

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید