0

لودر کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل ۹۱۸M

خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۳ ق.ظ توسط

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 918M

لودر کاترپیلار مدل ۹۱۸M از خانواده لودرهای متوسط و مقرون به صرفه می باشد. این مدل بخصوص یکی از ساده ترین و بهترین پنل های کنترل را در داشته و قابلیت حمل بارهای سنگین را دارد. طراحی کابین بر اساس ارگونومی های استاندارد یک فرد برای نشستن راحت و تمام کارهای لازم را فراهم می کند. حالت اکو (eco) بهترین قابلیت مدل فوق است که میزان مصرف را تا حد زیادی کاهش داده و در برابر انواع فشارها مقاوم است.

لودر کاترپیلار مدل ۹۱۴K
وزن کاری ( تن ) ۲۰۹۱۷٫۰ lb
مدل موتور Cat C4.4 ACERT™
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۱۱۳
حجم باکت ( متر مکعب ) ۱٫۹ m3
سایز لاستیک ۱۷٫۵-۲۵ ۱۲PR
حداکثر ارتفاع بارگیری ( متر ) N/A
حداکثر ارتفاع تخلیه ( متر ) N/A
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۱۵۴
Operating Weight – ton ۲۰۹۱۷٫۰ lb
Engine Model Cat C4.4 ACERT™
Engine Power – hp ۱۱۳
Bucket Capacity – m3 ۱٫۹ m3
Tire ۱۷٫۵-۲۵ ۱۲PR
Max. Loading Height – m N/A
Max. Dumping Height – m N/A
Fuel Tank – litr ۱۵۴
قیمت ( تومان ) N/A

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 918M مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 918M مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 918M مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 918M مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 918M

 شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند. به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید