0

دامپ تراک کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۸۵D

خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ در ۱۰:۲۸ ق.ظ توسط

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785D

دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۸۵D با قابلیت های زیادی اعم از عملکرد بالا، راحتی بی اندازه به نسبت سایز بزرگ و تجهیز شدن با آخرین تکنولوژی های مدرن عرضه شده است. با توجه به موتور ۱۳۵۰ اسب بخاری و سایز بزرگ این دامپ تراک، قابلیت و کارایی های زیادی برای حمل و نقل این وسیله در نظر گرفته شده است. طراحی منحصربه فرد بدنه و کابین راننده، راحتی و امنیت را برای کاربر به حداکثر رسانده است.

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۸۵D
وزن کاری ( تن ) ۱۸۱
مدل موتور Cat® 3512C HD
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۱۳۴۸
وزن باربری ( تن ) ۱۴۴
حداکثر ظرفیت بارگیری ( متر مکعب ) ۱۵۷
سایز لاستیک ۳۳٫۰۰
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۱۸۹۲
Operating Weight – ton   550000.0lb
Engine Model Cat® 3512C HD
Engine Power – hp ۱۳۴۸
Payload – ton ۱۴۴
Max. Capacity – m3 ۱۵۷
Tire ۳۳٫۰۰
Fuel Tank – litr
۱۸۹۲
قیمت ( تومان ) N/A

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785D مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785D مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785D مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785D مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785D

 شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید