0

دامپ تراک کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۷۲

خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ در ۷:۰۵ ق.ظ توسط

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 772

دامپ تراک کاترپیلار جزء بهترین وسایل نقلیه صنعتی برای جابجایی و حمل بار در حجم زیاد می باشد. دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۷۲ یکی از نمونه های متوسط این کمپانی به شمار می رود. دامپ تراک به عنوان مدرن ترین و کاربردی ترین وسیله در صنایع راه سازی، عمران و معادن به شمار می رود که دارای قابلیت های فراوان است.مدل فوق می تواند ۵۱ تن بار را جابجا کند که به عنوان یک ماشین حمل کننده متوسط بی نظیر است. در ادامه مشخصات فنی این مدل را مشاهده می نمایید.

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل  772
وزن کاری ( تن ) ۳۱٫۶
مدل موتور Cat® C18 ACERT™
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۵۹۸
وزن باربری ( تن ) ۵۱
حداکثر ظرفیت بارگیری ( متر مکعب ) ۵۰
سایز لاستیک ۲۱٫۰۰R33 E4
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۵۳۰
Operating Weight – ton Ib 181000.0
Engine Model Cat® C18 ACERT™
Engine Power – hp ۵۹۸
Payload – ton ۵۱
Max. Capacity – m3 ۵۰
Tire ۲۱٫۰۰R33 E4
Fuel Tank – litr ۵۳۰
قیمت ( تومان ) N/A

 caterpillar dump truck 772 (1) مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 772 caterpillar dump truck 772 (4) caterpillar dump truck 772 (2)  

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید