0

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو مدل FG15 (کلاس ۱٫۸ تن)

خرداد ۱, ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۰ ب.ظ توسط

لیفتراک کوماتسو مدل FG15 (کلاس 1.8 تن)

لیفتراک کوماتسو مدل FG15 به عنوان بزرگ ترین لیفتراک کلاس ۱٫۸ تنی به شمار می رود. این مدل کوماتسو با سیستم احتراق درونی کار کرده و در دو وزن ۱٫۵ تن و ۱٫۷۵ تنی عرضه می گردد. مدل فوق با کیفیتی مناسب به همراه سرعتی بالا و قدرتی قابل توجه کارایی آنرا ارتقاء داده است. مصرف بهینه سوخت از دیگر ویژگی های مدل FG15 می باشد. مدل فوق ۴ چرخ بوده که سهولت در حرکت را برای کاربر ایجاد می کند. علاوه بر فروش مدل فوق شرکت آریا راه به عنوان یکی از نمایندگی های فروش لیفتراک های کوماتسو قطعات و تجهیزات انواع ماشین های سنگین را برای کاربران عرضه می کند.

 

لیفتراک کوماتسو مدل FG15 (کلاس 1.8 تن) لیفتراک کوماتسو مدل FG15 (کلاس 1.8 تن) لیفتراک کوماتسو مدل FG15 (کلاس 1.8 تن) لیفتراک کوماتسو مدل FG15 (کلاس 1.8 تن)

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , ,

پاسخ دهید