0

مینی بیل مکانیکی کوماتسو

مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20 MRx

خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ در ۱۰:۲۹ ق.ظ توسط

مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20 MRx

مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20 MRx یکی از ماشین های حفاری بسیار کوچک این کمپانی به شمار می رود. قسمت پشتی کوتاه این بیل مکانیکی به کاربر اجازه می دهد در فضاهای محدود و کوچک به راحتی حرکت کند. کنترل فشار مناسب و دقت عملکرد بالا در حین کار از مهم ترین شاخصه های این ماشین صنعتی کوچک و دوست داشتنی می باشد. دسترسی برای سرویس، تعمیر قطعات موتور و تجهیزات هیدرولیک بسیار آسان بوده و آلایندگی بسیار کمی تولید می کند.

 

مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20 MRx

وزن کاری ( تن )  2.29
قدرت موتور (اسب بخار) ۱۴ – ۱۹
حداکثر عمق حفر خاک (متر) ۲٫۳۶
حجم باکت ( متر مکعب ) ۰٫۰۷

 

مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20 MRx مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20 MRx مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20 MRx مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20 MRx

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , ,

پاسخ دهید