0

دامپ تراک کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (۷۷۳G (TIER4

خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ در ۸:۲۳ ق.ظ توسط

دامپ تراک کاترپیلار سری G یک کامیون حمل بار مقرون به صرفه و راحت می باشد. مدل G773 کاترپیلار شرایط و دسترسی های راحتی برای کاربر این وسیله ایجاد کرده و می تواند بهره وری و صرفه جویی در مصرف را تا مسافت زیادی کاهش دهد. مدل فوق هم در کلاس متوسط با کارایی معمولی جای گرفته و تعویض قطعات مکانیکی و یدکی آن راحت می باشد. دامپ تراک مدرن ترین و کاربردی ترین وسیله در صنایع راه سازی، عمران و معادن می باشد که دارای قابلیت های فراوان است. در ادامه مشخصات فنی این مدل را مشاهده می نمایید.

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل  (773G (TIER4
وزن کاری ( تن ) ۳۱٫۶
مدل موتور ™ Cat® C27 ACERT
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۷۶۲
وزن باربری ( تن ) ۶۱
حداکثر ظرفیت بارگیری ( متر مکعب ) ۶۷
سایز لاستیک ۲۴٫۰۰R35 E4
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۷۹۴
Operating Weight – ton ۲۲۶۵۰۳٫۰ lb
Engine Model ™ Cat® C27 ACERT
Engine Power – hp ۷۶۲
Payload – ton ۶۱
Max. Capacity – m3 ۶۷
Tire ۲۴٫۰۰R35 E4
Fuel Tank – litr ۷۹۴
قیمت ( تومان ) N/A

 

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل  (773G (TIER4 مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل  (773G (TIER4 مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل  (773G (TIER4 مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل  (773G (TIER4

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , ,

پاسخ دهید