0

لودر کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل ۹۲۶M

خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ در ۱۱:۲۹ ق.ظ توسط

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 926M

لودر کاترپیلار مدل ۹۲۶M ماشین حفاری کلاس کوچک است که دارای قابلیت های استاندارد و مناسب بوده و به راحتی توسط کاربر کنترل می شود. حامل ها و بازوهای باکت در مدل ۹۲۶M بهبود یافته و قدرت زبادی در حمل تلی از خاک تا مسافت زیاد را دارد. مصرف سوخت و استحلاک پایین، سازگار با محیط زیست و موتور قدرتمند با تولید گشتاور زیاد (۵۳۱ اسب بخار گشتاور) از مهم ترین ویژگی های این لودر کوچک است. همچنین طرح کابین زیبا بوده و از استانداردهای لازم جهت دید اپراتور به اطراف بهره جسته است. از نکات مهم در مدیریت این مدل دسترسی راحت به موتور و تعویض قطعات آن به شیوه ای ساده می باشد.

لودر کاترپیلار مدل ۹۲۶M
وزن کاری ( تن ) ۲۸۷۷۰٫۰ lb
مدل موتور Cat® C7.1 ACERT™
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۱۴۸
حجم باکت ( متر مکعب ) ۱٫۹-۵٫۰ m3
سایز لاستیک ۱۷٫۵ R25
حداکثر ارتفاع بارگیری ( متر ) N/A
حداکثر ارتفاع تخلیه ( متر ) N/A
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۱۵۴
Operating Weight – ton ۲۸۷۷۰٫۰ lb
Engine Model Cat® C7.1 ACERT™
Engine Power – hp ۱۴۸
Bucket Capacity – m3 ۱٫۹-۵٫۰ m3
Tire ۱۷٫۵ R25
Max. Loading Height – m N/A
Max. Dumping Height – m N/A
Fuel Tank – litr ۱۵۴
قیمت ( تومان ) N/A

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 926M مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 926M مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 926M مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 926M

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند. به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید