0

دامپ تراک کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۸۵C

خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۴ ق.ظ توسط

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785C

دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۸۵C در کلاس ماشین های حمل بار سنگین قرار می گیرد. این مدل به طور اختصاصی برای استخراج معادن و پروژه های راه سازی سنگین طراحی شده و با توجه به سایز بزرگ و قدرت زیاد در کاهش هزینه های کلی موثر است. با توجه به استفاده این ماشین در فضای ناهمور و سخت، بسیار بادوام و مقرون به صرفه عمل می کند. روش تعمیر و نگهداری، و طول عمر بالای مدل ۷۸۵C و هزینه عملیاتی پایین با توجه به سرعت بالای آن از مهم ترین ویژگی های این دامپ تراک می باشد.

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۸۵C
وزن کاری ( تن ) ۱۸۱
مدل موتور Cat® 3512B-EUI
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۱۳۴۸
وزن باربری ( تن ) ۱۵۰
حداکثر ظرفیت بارگیری ( متر مکعب ) Custom
سایز لاستیک  33.00
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۱۸۹۲
Operating Weight – ton   550000.0lb
Engine Model Cat® 3512B-EUI
Engine Power – hp ۱۳۴۸
Payload – ton ۱۵۰
Max. Capacity – m3 Custom
Tire ۳۳٫۰۰
Fuel Tank – litr
۱۸۹۲
قیمت ( تومان ) N/A

 

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785C مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785C caterpillar dump truck 785C (3) مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 785C

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید. 

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید