0

بکهو لودر کوماتسو / دسته‌بندی نشده

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1

خرداد ۸, ۱۳۹۵ در ۶:۰۴ ق.ظ توسط

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1

بکهو لودر کوماتسو ترکیبی موفق از سه مدل کاربری سنگین در یک دستگاه واحد می باشد. بکهو لودر یک وسیله خاص برای حفاری، بارگیری و ساخت و ساز می باشد که در یک دستگاه ادغام شده است. به لطف متصل کننده هیدرولیک جلو میتوان سرعت حفاری را افزایش داد. مدل WB70A-1 کوماتسو در دسته کوچک و سبک ترین بکهو لودرهای کوماتسو قرار می گیرد.

 

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1

وزن کاری ( تن )  5.65 – 6.40
قدرت موتور (اسب بخار) ۵۲ – ۷۰٫۸
سرعت حرکت (کیلومتر) ۳۹
حجم باکت ( متر مکعب ) ۰٫۷

 

مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1 مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1 مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1 مشخصات فنی بکهو لودر کوماتسو مدل WB70A-1

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , ,

پاسخ دهید