0

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو مدل FD25 (کلاس ۲٫۳)

خرداد ۳, ۱۳۹۵ در ۷:۲۴ ق.ظ توسط

لیفتراک کوماتسو مدل FD25 (کلاس 2.3)

 

لیفتراک کوماتسو مدل FD25 بزرگ ترین مدل در کلاس ۲٫۳ تنی به شمار می رود که در دو دسته استاندارد  و ویژه تقسیم بندی می شود. این لیفتراک بر خلاف مدل های ۲٫۳ تنی به وسیله سوخت احتراق درونی کار می کند. این مدل برای سایت های صنعتی و ساختمانی بسیار مناسب بوده و با سرعت و قدرت مانور بالا کارایی بسیار خوبی را ارائه می دهد.  مدل استاندارد فوق در وزن های ۲، ۲٫۵، ۳ تن و مدل ویژه در دو وزن ۲٫۵ و ۳ تن عرضه می شود. کاربران محترم می توانند علاوه بر سفارش لیفتراک، قطعات یدکی آن را به شرکت آریا راه سفارش دهند.

لیفتراک کوماتسو مدل FD25 (کلاس 2.3) لیفتراک کوماتسو مدل FD25 (کلاس 2.3) لیفتراک کوماتسو مدل FD25 (کلاس 2.3) لیفتراک کوماتسو مدل FD25 (کلاس 2.3)

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , ,

پاسخ دهید