0

اخبار

بیلینو: نخستین پارک تفریحی ایران با تجهیزات عمرانی و شهرسازی

خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ در ۱۲:۵۱ ب.ظ توسط

بیلینو: نخستین پارک تفریحی ایران با تجهیزات عمرانی و شهرسازی

پارک تفریحی بیلینو یکی از جالب ترین و زیباترین مکان های تفریحی در تهران به شمار می رود که عنصر اصلی آن وسایل راه سازی، عمرانی و ماشین آلات سنگین در مقیاس کودکان است. بیلینو در پارک نهج البلاغه واقع شده و از سه بزرگراه شهید همت، اشرفی اصفهانی و یادگار امام دسترسی دارد. این ایده خلاقانه فضای پارک را زیبا و جذاب کرده، به طوری که غیر از تفریح، ذهن کودکان را به مسائلی مانند ساخت و ساز و راه سازی آشنا می کند تا شاید در آینده نسبت به این رشته شغلی علاقمند شوند. بیلینو برای اولین بار در ایران تلاش کرده است تا در کنار بازی و سرگرمی، امکان تجربه و یادگیری را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند. بازی و تجربه همزمان با دستگاه های واقعی راه سازی و ساختمانی در کنار مفرح بودن، تجربه جذابی نیز برای مخاطبان خواهد بود.

bilino park ariarah (1) bilino park ariarah (6) bilino park ariarah (5) bilino park ariarah (4) bilino park ariarah (3) bilino park ariarah (2)

از ویژگی های این پارک می توان به همکاری با مدارس و مهد کودک ها اشاره کرد که یک تور خصوصی برای بازدید و تفریح بصورت اختصاصی در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. همچنین برخی از خانواده ها و یا موسسات می توانند ساعات و یا روزی را برای برگزاری جشن تولد و یا مهمانی برای فرزندان خود اختصاص دهند. بسیار جالب است که تجهیزات راه سازی اعم از بیل مکانیکی، لیفتراک، جرثقیل، مینی بیل مکانیکی، لودر، بولدوزر و … در مقیاسی کوچک می تواند تأثیرگذار باشد. بسیاری از این وسایل راه سازی سنگین در برند های مختلف مانند: کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای و … عنصر مهم اقتصادی در صنعت ساخت و ساز به شمار می روند.

bilino park ariarah (7) bilino park ariarah (14) bilino park ariarah (13) bilino park ariarah (12) bilino park ariarah (11) bilino park ariarah (10) bilino park ariarah (9) bilino park ariarah (8)

برچسب‌ها, , , ,

پاسخ دهید