0

مینی بیل مکانیکی کوماتسو

مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20R-8

خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ در ۱۱:۴۴ ق.ظ توسط

مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20R-8

مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20R-8 یک ماشین کم حجم، ساده و راحت برای اپراتور می باشد. مدل فوق بزرگتر از حد معمول مدل های دیگر بوده و توان حرکتی قدرمندی نسبت به مدل های کوچک تر دارد. مدل PC20R-8 از سیستم CLSS (سیستم سنجش توان بسته) بهره برده تا کنترل و دسترسی راحتی در اختیار کاربر قرار دهد. سرعت بالا و سیستم کشش جانبی (سیستم جاذبه) بهره وری و تعادل این مدل را ارتقاء داد است تا وزن بالاتر این بیل مکانیکی مشکلی در عملکرد آن بوجود نیاورد.

 

مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20R-8

وزن کاری ( تن )  2.54
قدرت موتور (اسب بخار) ۱۷٫۴ – ۲۳٫۳
حداکثر عمق حفر خاک (متر) ۲٫۵۵
حجم باکت ( متر مکعب ) ۰٫۰۷

 

مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20R-8 مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20R-8 مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20R-8 مشخصات فنی مینی بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC20R-8

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , ,

پاسخ دهید