0

لیفتراک کوماتسو

مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو مدل FD200Z و FD25OZ

خرداد ۵, ۱۳۹۵ در ۸:۵۳ ق.ظ توسط

مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو مدل FD200Z و FD25OZ

این دو مدل در دسته سنگین ترین حمل کننده بار قرار می گیرد. قابلیت و ویژگی بالای این دو مدل حمل بارهایی با وزن ۲۰ تا ۲۵ تن می باشد مه در نوع خود استثنایی است. بخش ناخن یا شاخک بالابر در این دو مدل بخصوص به طرفین می چرخد تا کاربر بتواند به راحتی بارهای سنگین را جابجا کند. تنها تفاوت این دو مدل در ناخن های حمل کننده آن می باشد. در یک مدل ناخن ها بصورت جدا از هم باز شده و در مدل دیگر هر دو ناخن حمل کننده بصورت همزمان باز و بسته می شوند. شاید مهم ترین قابلیت این دو مدل تعبیه مخزن گاز LPG باشد که توانایی ایجاد فشار بالابرنده برای حمل بارهایی با وزن ۲۵ تن را ایجاد می کند.

مدل FD200Z

 مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو مدل FD200Z و FD25OZ مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو مدل FD200Z و FD25OZ

مدل FD25OZ

  مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو مدل FD200Z و FD25OZ مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو مدل FD200Z و FD25OZ مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو مدل FD200Z و FD25OZ

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , ,

پاسخ دهید