0

لودر کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل ۲۰۱۶ ۹۶۶M XE

تیر ۱, ۱۳۹۵ در ۷:۱۰ ق.ظ توسط

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 2016 966M XE

لودر کاترپیلار مدل ۹۶۶M XE از یک موتور الکتریکی الکتریکی بهره برده و در کنار موتور بنزینی به صورت همزمان کار می کند. یه کار بردن سیستم هیبرید باعث می شود تا چنین ماشین های سنگینی مصرف سوخت پایینی داشته باشند و طول عمر قطعات و تجهیزیات را افرایش دهند. علاوه بر مصرف کم و طول عمر زیاد این لودر، کاهش مصرف گلخانه ای و عملکرد یکنواخت بدون وقفه این دستگاه در شرایط کارگاهی سخت، از مهم ترین ویژگی مدل فوق محسوب می شود. به غیر از عملکرد بالا، دسترسی و تهیه قطعات این مدل جهت تعمیر بسیار راحت و آسان می باشد.

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل ۲۰۱۶ ۹۶۶M XE
وزن کاری ( تن ) ۵۱۱۷۶٫۰ lb
مدل موتور Cat C9.3 ACERT
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۳۰۲٫۰
حجم باکت ( متر مکعب ) ۲٫۵-۹٫۲ m³
سایز لاستیک ۳۰۰۹٫۰ mm
حداکثر ارتفاع بارگیری ( متر ) N/A
حداکثر ارتفاع تخلیه ( متر ) N/A
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۳۱۳
Operating Weight – ton ۵۱۱۷۶٫۰ lb
Engine Model Cat C9.3 ACERT
Engine Power – hp ۳۰۲٫۰
Bucket Capacity – m3 ۲٫۵-۹٫۲ m³
Tire ۳۰۰۹٫۰ mm
Max. Loading Height – m N/A
Max. Dumping Height – m N/A
Fuel Tank – litr ۳۱۳
قیمت ( تومان ) N/A

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 2016 966M XE مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 2016 966M XE مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 2016 966M XE مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 2016 966M XE

 شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند. به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید