0

لیفتراک کوماتسو

مشخصات فنی لیفتراک الکتریکی (برقی) کوماتسو مدل FB15 و FB15M

خرداد ۱, ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۲ ق.ظ توسط

لیفتراک الکتریکی (برقی) کوماتسو مدل FB15 و FB15M

لیفتراک الکتریکی کوماتسو در ایران یکی از وسایل مهم و مناسب حمل نقل در انبارها و کارگاه های ساختمانی و صنعتی می باشد. این وسیله در مدل های BF15 که دارای ۴ چرخ و BF15M که دارای ۳ چرخ می باشد عرضه می گردد. این مدل ها به دلیل آلایندگی کاملاً مناسب بیشتر در فضاهای بسته اعم از انبارها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان مایشن آلات سنگین صنعتی دوستار محیط زیست نام برده می شوند. مدل BF15 در سه وزن ۱، ۱٫۵ و ۱٫۷ تن، و BF15M در دو وزن ۱٫۵ و ۱٫۷۵ تن تولید می شود. به غیر از فروش لیفتراک کوماتسو که توسط نمایندگی فروش شرکت آریا راه صورت می گیرد، تمام قطعات و تجهیزات آن اعم از ملحقات مکانیکی و قطعات یدکی آن تأمین می شود.

جهت سفارش لیفتراک و قطعلت لیفتراک کوماتسو جهت تعمیر با تلفن های شرکت آریا راه تماس حاصل فرمایید.

 

لیفتراک کوماتسو مدل FB15M

لیفتراک الکتریکی (برقی) کوماتسو مدل FB15  و FB15M لیفتراک الکتریکی (برقی) کوماتسو مدل FB15  و FB15M لیفتراک الکتریکی (برقی) کوماتسو مدل FB15  و FB15M

 

لیفتراک کوماتسو مدل FB15

لیفتراک الکتریکی (برقی) کوماتسو مدل FB15  و FB15M لیفتراک الکتریکی (برقی) کوماتسو مدل FB15  و FB15M

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , ,

پاسخ دهید