0

لودر کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل ۹۶۶K

خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ در ۶:۳۰ ق.ظ توسط

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 966K

لودر کاترپیلار مدل ۹۶۶K جزء ماشین های حفاری کلاس سنگین کمپانی کاترپیلار به شمار می رود. مدل فوق از ساده ترین و معمولی ترین نمونه های سنگین است که قابلیت برای کارهای ساده خاک برداری مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم کنترل داخل اتاق آن بسیار ساده بوده و هیچ کامپیوتر پیشرفته یا تجهیزات گران قیمتی مانند دیفرانسیل های پیشرفته بر روی آن نصب نشده است. فقط تعدادی از رله های دیجیتالی و تجهیزات بروز برای کنترل کردن تعبیه شده تا راننده بتواند با ساده ترین و راحت ترین امکانات کار خود را پیش ببرد.به همین دلیل تعویض تمام قطعات مکانیکی و تجهیزات یدکی این مدل بسیار راحت و ساده می باشد. 

لودر کاترپیلار مدل ۹۶۶K
وزن کاری ( تن ) ۵۳۳۵۱٫۰ lb
مدل موتور Cat C9.3
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۲۵۸
حجم باکت ( متر مکعب ) ۴٫۲m3
سایز لاستیک
حداکثر ارتفاع بارگیری ( متر ) N/A
حداکثر ارتفاع تخلیه ( متر ) N/A
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر )
Operating Weight – ton ۵۳۳۵۱٫۰ lb
Engine Model Cat C9.3
Engine Power – hp ۲۵۸
Bucket Capacity – m3 ۴٫۲m3
Tire
Max. Loading Height – m N/A
Max. Dumping Height – m N/A
Fuel Tank – litr
قیمت ( تومان ) N/A

مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 966K مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 966K مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 966K مشخصات فنی لودر کاترپیلار مدل 966K

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند. به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید. 

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید