0

دامپ تراک کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۹۳F

خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ در ۶:۵۷ ق.ظ توسط

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 793F

دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۹۳F در کلاس ماشین های نیمه سنگین قرار می گیرد. از مزیت های این مدل می توان به این آیتم اشاره کرد که شما بابت هزینه ای مناسب و کمتر نسبت به مدل سنگین، یک دامپ تراک با توانایی حمل بارهای سنگین خواهید داشت. این مدل توانایی حمل بار در انواع معادن با قدرتی معادل مدل های سنگین را دارد. دامپ تراک ۷۹۳F کاترپیلار گزینه  مناسبی برای اکثر صنایع حفاری و راه سازی به شمار می رود. از ویژگی های مهم مدل فوق تعمیر آسان و تعویض قطعات آن بوده که به سادگی در دسترس می باشد.

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۹۷F
وزن کاری ( تن ) ۱۳۷۵
مدل موتور Cat C175-16
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۲۴۷۸
وزن باربری ( تن ) ۲۵۰
حداکثر ظرفیت بارگیری ( متر مکعب )
سایز لاستیک (لاستیک های استاندارد)
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۴۹۲۱
Operating Weight – Kg ۳۹۰۰۸۹
Engine Model Cat C175-16
Engine Power – hp ۲۴۷۸
Payload – ton ۲۵۰
Max. Capacity – m3
Tire
Fuel Tank – litr
۴۹۲۱
قیمت ( تومان ) N/A

 مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 793F مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 793F مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 793F مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 793F مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 793F مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل 793F

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید