0

دامپ تراک کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (۷۷۵G (TIER4

خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ در ۹:۲۷ ق.ظ توسط

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (775G (TIER4

دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۷۵G در کلاس ماشین حمل کننده قرار می گیرد که توانایی حرکت و جابجایی بار خارج از جاده (آفرود) را دارد. شرکت کاترپیلار پس از ۴۰ سال تولید ماشین های حمل و نقل توانست به درخواست مشتریان خود پاسخ دهد و دامپ تراکی طراحی کند ک خارج از مسیر کارگاهی به خوبی عمل کند. مدل فوق با توحه به آخرین فن آوری های موجود در بازار طراحی و ساخته شده و از توان حرکتی و جابجایی زیادی برخوردار است. این مدل می تواند ۳۰ هزار ساعت  به صورت یکنواخت کار کند و قابلیت های پرشمار و دسترسی ساده ای در اختیار اپراتور خود قرار می دهد. مهم ترین نکته این مدل دسترسی راحت به موتور و تعویض قطعات مکانیکی و تجهیزات یدکی اعم از پمپ، رادیاتور، گیربکس و … می باشد.

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (۷۷۵G (TIER4
وزن کاری ( تن ) ۲۲۶
مدل موتور ™ Cat® C27 ACERT
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۸۱۲
وزن باربری ( تن ) ۷۰٫۵
حداکثر ظرفیت بارگیری ( متر مکعب ) ۷۷٫۵
سایز لاستیک (۲۴٫۰۰R35 (E4
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۷۹۴
Operating Weight – ton ۲۲۶۵۰۳٫۰ lb
Engine Model ™ Cat® C27 ACERT
Engine Power – hp ۸۱۲
Payload – ton ۷۰٫۵
Max. Capacity – m3 ۷۷٫۵
Tire (۲۴٫۰۰R35 (E4
Fuel Tank – litr ۷۹۴
قیمت ( تومان ) N/A

 

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (775G (TIER4 مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (775G (TIER4 مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (775G (TIER4 مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (775G (TIER4 مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (775G (TIER4

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , ,

پاسخ دهید