0

دامپ تراک کاترپیلار / ماشین آلات کاترپیلار

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (۷۷۲G (4TIER

خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ در ۱۰:۲۰ ق.ظ توسط

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (772G (4TIER

دامپ تراک کاترپیلار مدل ۷۷۲G در کلاس متوسط این ماشین ها قرار گرفته و قابلیت آفرود (حرکت در مسیرهای ناهموار) را داراست. توانایی و قدرت حمل بار این مدل بسیار بالا بوده و به طرز چشمگیری مقرون به صرفه است. همچنین تعبیه موتور با حجم مناسب و فن آوری های روز باعث شده تا آلایندگی کمی برای محیط زیست داشته باشد. علاوه بر ویژگی های فوق مدل ۷۷۲G دارای سیستم کشش کنترل پیشرفته می باشد که به وسیله کامپیوتر هر چرخ را به طور مجزا کنترل می کند تا هم در مصرف سوخت صرفه جویی کرده و هم منترل و مدیریت راحتی در اختیار اپراتور قرار دهد. علاوه بر ویژگی های فوق تعویض قطعات و تعمیر لوازم جانبی این مدل بسیار راحت می باشد.

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (۷۷۲G (4TIER
وزن کاری ( تن ) ۱۸۱
مدل موتور ™ Cat® C18 ACERT
قدرت موتور ( اسب بخار ) ۵۹۸
وزن باربری ( تن ) ۵۱٫۶
حداکثر ظرفیت بارگیری ( متر مکعب ) ۵۶٫۷
سایز لاستیک (۲۱٫۰۰R33 (E4
ظرفیت مخزن سوخت ( لیتر ) ۵۳۰
Operating Weight – ton ۱۸۱۰۰۰٫۰ lb
Engine Model ™ Cat® C27 ACERT
Engine Power – hp ۵۹۸
Payload – ton ۵۱٫۶
Max. Capacity – m3 ۵۶٫۷
Tire (۲۱٫۰۰R33 (E4
Fuel Tank – litr
۵۳۰
قیمت ( تومان ) N/A

مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (772G (4TIER مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (772G (4TIER مشخصات فنی دامپ تراک کاترپیلار مدل (772G (4TIER

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید