0

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو مدل FB15RL (کلاس ۱٫۸ تن)

خرداد ۱, ۱۳۹۵ در ۱۱:۵۲ ق.ظ توسط

لیفتراک کوماتسو مدل FB15RL (کلاس 1.8 تن)

این لیفتراک کوچک بسیار کارآمد، مناسب و با استهلاک مناسب برای جابجایی بارها در کارگاه های ساختمانی و صنعتی می باشد. این مدل با کارایی راحت و با بکارگیری از تجهیزات ساده و مناسب یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار در کلاس ۱٫۸ تنی می باشد. مدل FB15RL در سه کلاس ۱٫۲۵ تن، ۱٫۵ تن و ۱٫۸ تن عرضه می گردد. این مدل به وسیله سیستم احتراق درونی کار می کند. علاوه بر فروش مدل فوق شرکت آریا راه به عنوان یکی از نمایندگی های فروش لیفتراک های کوماتسو قطعات و تجهیزات انواع ماشین های سنگین را برای کاربران عرضه می کند.

 

لیفتراک کوماتسو مدل FB15RL (کلاس 1.8 تن) لیفتراک کوماتسو مدل FB15RL (کلاس 1.8 تن) لیفتراک کوماتسو مدل FB15RL (کلاس 1.8 تن) لیفتراک کوماتسو مدل FB15RL (کلاس 1.8 تن)

شرکت آریا راه با هدف تهیه و تامین انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی، کوماتسو، کاترپیلار و هیوندای فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET ، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برچسب‌ها, , , , ,

پاسخ دهید